شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم
سرخط خبرها
در پی سهمیه بندی بنزین؛

افزایش ۱۰ درصدی مسافران خطوط قطار شهری

  • کد خبر: ۱۶۸۷۴
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
افزایش ۱۰ درصدی مسافران خطوط قطار شهری
مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد از کاهش سرفاصله زمانی قطار شهری بعد از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین خبر داد که منجر به افزایش ۱۰ درصدی مسافر خطوط قطار شهری مشهد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید مبین مقدم در حاشیه پاسخگویی مستقیم به سئوالات، انتقادات و پیشنهادات شهری شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی 137، افزود: امروز یکی از بیشترین درخواست های شهروندان، تقاضای افزایش ناوگان قطار شهری به خصوص در خط یک بود زیرا با اجرای سهمیه بندی بنزین، شاهد استقبال شهروندان از حمل و نقل عمومی به خصوص قطار شهری هستیم.


وی خاطرنشان کرد: ما نیز همزمان با اجرای طرح سهمیه بندی بزنین، ظرفیت ناوگان قطار شهری را با افزودن واگن های رزرو و تعمیر شده، به حداکثر رسانده و با کاهش سر فاصله زمانی از 5 به 4 و نیم دقیقه، توانسته ایم تا کنون 10 درصد افزایش حجم مسافر را در پی داشته باشیم.


مبین مقدم با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 واگن خریداری شده در سال 89، در حال خدمت رسانی به مردم در خط یک قطار شهری هستند، گفت: طراحی این خط برای 120 واگن است که باید برای تکمیل ظرفیت خدمت رسانی، باقیمانده واگن ها نیز تامین شود، در همین راستا، شورای اسلامی شهر مشهد، مصوبه خرید 60 واگن مورد نیاز را صادر کرد و شهرداری در حال دریافت مجوز برای خرید این واگن ها می باشد که البته از زمان انعقاد قرارداد تا زمان ساخت و تحویل واگن ها، حداقل یک سال زمان لازم است.


وی افزود ازدحام در واگن ها، ازدحام در بخش بانوان، افزایش ساعت کاری یا کاهش سرفاصله زمانی اعزام قطار، همگی نیازمند خرید و اضافه شدن واگن های جدید به ناوگان خط یک قطار شهری مشهد است.


مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد یادآور شد: شهروندان در تماس با 137، موضوعات و پیشنهاداتی را که گاها از چشم مدیران شهری مغفول می ماند، بدون هزینه ارائه می دهند که اجرای آن ثمرات بسیاری برای مجموعه در پی خواهد داشت. 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->